Du er som freelancer en specialiseret underleverandør, der leverer dine ydelser til en eller virksomheder. Derfor er det vigtigt for dig at fremstå professionel og troværdig.

I dit arbejde tilbyder du ydelser f.eks. som:

  • fotograf
  • salgskonsulent
  • regnskabsmedarbejer
  • marketingsmedarbejder
  • rengøringsassistent
  • korrekturlæser
  • tekstforfatter
  • programmør

Tryghed og tillid

Uanset om du tilbyder arbejdsopgaver på freelance basis som f.eks. salgskonsulent, rengøringsassistent, fotograf eller regnskabsmedarbejder er det vigtigt med en professionel adresse.

Dine potentielle kunder bruger nettet, når de skal finde nye freelancere til at udføre deres kommende arbejdsopgaver. Her spiller adressen en væsentlig rolle, fordi det er vigtigt for dem at kunne tjekke adressen samt finde ud af, at den ligger på et pålideligt sted. Dette giver både dine potentielle samt nuværende kunder tryghed og tilllid til dig som freelancer.

Vores adresseservice giver dig en professionel adresse, som ligger i en attraktiv del af Holbæk.

Tager du ud til forskellige kunder for at udføre arbejdsopgaver som f.eks. fotograf, så har du måske ikke brug for en kontorplads. Dit behov er blot et sted at modtage post og pakker samt at kunne mødes med potentielle og nuværende kunder i professionelle rammer. Men det kan vi hos CoWork+ også hjælpe dig med.

Hvad er adresservice?

Adresseservice, også kaldet virtuelt kontor er en ydelse, som er tilknyttet vores kontorfælleskab i CoWork+.

Du kan med adresseservice hos os på nem og økonomisk måde opnå følgende:

  • Få sikkerhed for at der er nogen til at tage imod din post og dine pakker
  • Få en adresse i et professionelt og anerkendt erhvervsmiljø
  • Få videresendt post til alle EU lande
  • Få en officiel adresse til din virksomhed og dermed bruge vores adresse i CVR registret
  • Og vi er selvfølgelig godkendt af Erhvervs- og selskabsstyrelsen (jf. reglerne i Hvidvaskloven) til virtuelle kontorydelser

Vi kan i CoWork+ også tilbyde leje af mødelokaler på timebasis.

Du får hos os en unik mødeoplevelse i vores smukt indrettede mødelokaler, henholdsvis et 4- og 10-personers lokale med store tv-skærme til præsentationer/fremlæggelser eller til virtuel mødedeltagelse. Men vi har også vores enestående 1-2 personers fokus-lokaler, som er professionelt indrettet til telefonmøder eller virtuelle møder over f.eks. Zoom eller Teams.